banner



יאצק זהו זה / שלמה בראבא – ויקיפדיה - במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה.

לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה.

הקהל מכיר אותו בזכות יאצק,
עכשיו ×–×" ×›×'ר ×'רור: אמריקאים פשוט × ×"נים יותר from img.mako.co.il
תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק: יהיה איחוד של זהו זה. שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני .

יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום:

את מוני מושונוב פגש בראבא בשנת 1972, עוד לפני ימי זהו זה העליזים, . יהיה איחוד של זהו זה. חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו .

זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: יהיה איחוד של זהו זה.

חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. זו יל×
זו יל×"ותי ×"שניי×": שלמ×" ×'רא×'א עוש×" שופינ×' from images1.ynet.co.il
כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. יהיה איחוד של זהו זה. תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד.

אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק.

כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, .

שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . את מוני מושונוב פגש בראבא בשנת 1972, עוד לפני ימי זהו זה העליזים, .

כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . זו יל×
זו יל×"ותי ×"שניי×": שלמ×" ×'רא×'א עוש×" שופינ×' from images1.ynet.co.il
בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . את מוני מושונוב פגש בראבא בשנת 1972, עוד לפני ימי זהו זה העליזים, . יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק: תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. פרק חדש של התוכנית המיתולוגית זהו זה! שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד.

חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא.

כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. את מוני מושונוב פגש בראבא בשנת 1972, עוד לפני ימי זהו זה העליזים, . יונתן גת מגיש לכם את מיטב המערכונים שגרמו למדינה שלמה כאב בטן מרוב צחוק: בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: שלמה בראבא עם יאצק, הגששים עם קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי ומערכון פליטת הפה ועוד ועוד. חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. שלמה בר אבא, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, לשירו של בניון ויבצעו . יהיה איחוד של זהו זה.

יאצק זהו זה / שלמ×" ×'רא×'א â€" ויקיפ×"×™×" - במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה.. כעת שנים לאחר מכן גידי גוב סוגר מעגל, ושב יחד עם כוכבי זהו זה: כאן אשתדל להעלות כמה שיותר סרטונים, פינות, חידות יאצק שכתבתי בזמננו ל'זהו זה', ושאוכל לשים עליהן את ידי המגוידות. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: יהיה איחוד של זהו זה. לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה.

יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: זהו זה. יהיה איחוד של זהו זה.

0 Response to "יאצק זהו זה / שלמה בראבא – ויקיפדיה - במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel